1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
|
Spell::Spell( std::string const &name, std::vector<DmgRoll> const &dmg, std::vector<DmgRoll> const &dmgCrit ) : spell_name{name}, spell_dmg{dmg}, spell_dmg_crit{dmgCrit}, spell_noCrit{false}
{
if(spell_dmg.empty())
e("Spell " + spell_name + " vide");
}
Spell::Spell( std::string const &name, std::vector<DmgRoll> const &dmg ) : spell_name{name}, spell_dmg{dmg}, spell_noCrit{true}
{
if(spell_dmg.empty())
e("Spell " + spell_name + " vide");
}
Spell::Spell( std::string const &name, DmgRoll const &dmg, DmgRoll const &dmgCrit ) : spell_name{name}, spell_dmg{dmg}, spell_dmg_crit{dmgCrit}, spell_noCrit{false}
{
if(spell_dmg.empty())
e("Spell " + spell_name + " vide");
}
Spell::Spell( std::string const &name, DmgRoll const &dmg ) : spell_name{name}, spell_dmg{dmg}, spell_noCrit{true}
{
if(spell_dmg.empty())
e("Spell " + spell_name + " vide");
} |
Partager