1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
| <works>
<work>
<dates>
<from month="8" year="2002"/>
</dates>
<employer>
<name>British Council</name>
<address>123, Bd Ney, F-75023 Paris</address>
</employer>
<position lang="en">Independant consultant</position>
<position lang="fr">Consultant indépendant</position>
<activities lang="en">
Evaluation of European Commission youth training support measures for youth national agencies and young peoples
</activities>
<activities lang="fr">
Evaluation des mesures de la Commission Européenne en aide aux agences nationnales pour la jeunesse
</activities>
</work>
<work>
<dates>
<from month="3" year="2002"/>
<to month="7" year="2002"/>
</dates>
<employer>
<name>Youth Unit, DG Education and Culture, European Commission</name>
<address>200, Rue de la Loi, B-1049 Brussels</address>
</employer>
<position lang="en">Internship</position>
<position lang="fr">Interne?</position>
<activities lang="en">
<list>
<item>Evaluating youth training programmes for SALTO UK and the Partnership between the Council of Europe and European Commission</item>
<item>Organizing and running a 2 day workshop on non-formal education for Action 5 large scale projects focusing on quality, assessment and recognition</item>
<item>Contributing to the Steering Group on training and developing action plans on training for the next 3 years. Working on the Users Guide for training and the Support Measures</item>
</list>
</activities>
<activities lang="fr">
<list>
<item>J'ai évalué les programmes d'apprentissage pour la jeunesse mis en place par SALTO UK, le conseil d'Europe et la Commission Européenne en partenariat</item>
<item>J'ai organisé et dirigé les journées de travail sur l'éducation non-formelle, sa qualité et sa reconnaissance en prévision des projets à large envergure d'Action 5</item>
<item>J'ai développé des plans d'action sur l'apprentissage pour les 3 prochaines années en contribution avec le Steering Group</item>
<item>J'ai travaillé sur un guide d'utilisateurs pour l'apprentissage et les mesures d'aide à l'apprentissage</item>
</list>
</activities>
</work>
</works> |
Partager