1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
- <cv>
- <contact>
<photo>images/lolo.gif</photo>
<name>Lolo</name>
<surname>coco</surname>
<address>32 Reading rd, Birmingham, B26 3QJ, United Kingdown</address>
<phone>00000000000</phone>
<email>lolo@hotmail.com</email>
<nationality lang="fr">Francais</nationality>
<birthday day="8" month="4" year="1981" />
</contact>
- <works>
- <work>
- <dates>
<from month="8" year="2002" />
</dates>
- <employer>
<name>British Council</name>
<address>123, Bd Ney, F-75023 Paris</address>
</employer>
<position lang="en">Independant consultant</position>
<position lang="fr">Consultant indépendant</position>
<activities lang="en">Evaluation of European Commission youth training support measures for youth national agencies and young peoples</activities>
<activities lang="fr">Evaluation des mesures de la Commission Européenne en aide aux agences nationnales pour la jeunesse</activities>
</work>
- <work>
- <dates>
<from month="3" year="2002" />
<to month="7" year="2002" />
</dates>
- <employer>
<name>Youth Unit, DG Education and Culture, European Commission</name>
<address>200, Rue de la Loi, B-1049 Brussels</address>
</employer>
<position lang="en">Internship</position>
<position lang="fr">Interne?</position>
- <activities lang="en">
- <list>
<item>Evaluating youth training programmes for SALTO UK and the Partnership between the Council of Europe and European Commission</item>
<item>Organizing and running a 2 day workshop on non-formal education for Action 5 large scale projects focusing on quality, assessment and recognition</item>
<item>Contributing to the Steering Group on training and developing action plans on training for the next 3 years. Working on the Users Guide for training and the Support Measures</item>
</list>
</activities>
- <activities lang="fr">
- <list>
<item>J'ai évalué les programmes d'apprentissage pour la jeunesse mis en place par SALTO UK, le conseil d'Europe et la Commission Européenne en partenariat</item>
<item>J'ai organisé et dirigé les journées de travail sur l'éducation non-formelle, sa qualité et sa reconnaissance en prévision des projets à large envergure d'Action 5</item>
<item>J'ai développé des plans d'action sur l'apprentissage pour les 3 prochaines années en contribution avec le Steering Group</item>
<item>J'ai travaillé sur un guide d'utilisateurs pour l'apprentissage et les mesures d'aide à l'apprentissage</item>
</list>
</activities>
</work>
</works>
- <education>
- <qualification>
- <dates>
<from year="1997" />
<to year="2001" />
</dates>
- <school>
<name>Brunel University, London, UK</name>
</school>
<degree lang="en">PhD</degree>
<degree lang="fr">PhD (doctorat)</degree>
<subject lang="en">Thesis title : 'Young People in the Construction of the Virtual University', empirical research that directly contributes to debates on e-learning</subject>
<subject lang="fr">Titre de le thèse : "Les jeunes face à la construction de l'Université Virtuelle", recherches empiriques contribuant au débat sur l'apprentissage assisté par l'informatique</subject>
</qualification>
- <qualification>
- <dates>
<from year="1993" />
<to year="1997" />
</dates>
- <school>
<name>Brunel University</name>
</school>
<degree lang="en">Bachelor of Science in Sociology and Psychology</degree>
<degree lang="fr">Bachelor of Science (Master) en sociologie et psychologie</degree>
<subject lang="en">Sociology of Risk, Sociology of Scientific Knowledge/ Information Society, E-learning and Psychology, Research Methods.</subject>
<subject lang="fr">Sociologie du risque, Sociologie de savoir scientifique / de la Société d'Information, Apprentissage assisté par l'informatique et psychologie, méthodes de recherche</subject>
</qualification>
</education>
- <skills>
- <languages>
- <language>
<name lang="en">English</name>
<name lang="fr">Anglais</name>
<level lang="en">mother tongue</level>
<level lang="fr">Langue maternelle</level>
</language>
- <language>
<name lang="en">French</name>
<name lang="fr">Français</name>
<level lang="en">Excellent</level>
<level lang="fr">Excellent</level>
</language>
- <language>
<name lang="en">German</name>
<name lang="fr">Allemand</name>
<level lang="en">Excellent</level>
<level lang="fr">Excellent</level>
</language>
</languages>
- <social lang="en">
- <list>
<item>Team work : ...</item>
<item>Mediatic skills : ...</item>
<item>Intercultural skills : ...</item>
</list>
</social>
- <social lang="fr">
- <list>
<item>Travail en équipe : ...</item>
<item>Médiation : ...</item>
<item>Compétences interculturelles : ...</item>
</list>
</social>
<technical lang="en">Competent with most Microsoft computer programs and some experience with HTML</technical>
<technical lang="fr">Compétences dans la plupart des programmes Microsoft, quelques experiences avec HTML</technical>
</skills>
</cv> |
Partager