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  à Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.GetTransform(TransformType state)\r\n   à Microsoft.DirectX.Direct3D.Transforms.GetWorldMatrixByIndex(Int32 index)\r\n   à Zelda.G_Joueur.afficheToi() dans F:\\Zelda_Like\\Zelda_Like\\G_Joueur.cs:ligne 57
   à Zelda.MainFrame.OnPaint(PaintEventArgs pe) dans F:\\Zelda_Like\\Zelda_Like\\MainFrame.cs:ligne 198
   à System.Windows.Forms.Control.PaintWithErrorHandling(PaintEventArgs e, Int16 layer, Boolean disposeEventArgs)
à System.Windows.Forms.Control.WmPaint(Message& m)
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à System.Windows.Forms.NativeWindow.DebuggableCallback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
à System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.DispatchMessageW(MSG& msg)
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à System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context)
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à Zelda.Program.Main() dans F:\\Zelda_Like\\Zelda_Like\\Program.cs:ligne 17
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à System.AppDomain.ExecuteAssembly(String assemblyFile, Evidence assemblySecurity, String[] args)
à Microsoft.VisualStudio.HostingProcess.HostProc.RunUsersAssembly()
à System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart_Context(Object state)
à System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
à System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart()" |