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| #include <SFML/Graphics.hpp>
#include<iostream>
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(200, 200), "SFML works!",sf::Style::Fullscreen);
window.setFramerateLimit(60);
sf::RectangleShape joueur1(sf::Vector2f(20, 100));
joueur1.setFillColor(sf::Color::Green);
joueur1.setPosition(10, 50);
sf::RectangleShape joueur2(sf::Vector2f(20, 100));
joueur2.setFillColor(sf::Color::Red);
joueur2.setPosition(1500,10);
sf::CircleShape balle(5);
balle.setFillColor(sf::Color::Blue);
balle.setPosition(1450,10);
while (window.isOpen())
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Escape))
{
window.close();
}
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Down))
{
joueur1.move(0,15);
}
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Up))
{
joueur1.move(0,-15);
}
if (sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::D))
{
joueur2.move(0,15);
}
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::U))
{
joueur2.move(0,-15);
}
sf::FloatRect joueur1Box = joueur1.getGlobalBounds();
sf::FloatRect balleBox = balle.getGlobalBounds();
sf::FloatRect joueur2Box = joueur2.getGlobalBounds();
if (!joueur1Box.intersects(balleBox))
{
balle.move(-1,0);
}
}
window.clear();
window.draw(joueur1);
window.draw(joueur2);
window.draw(balle);
window.display();
}
return 0;
} |
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