IdentifiantMot de passe
Loading...
Mot de passe oublié ?Je m'inscris ! (gratuit)
Navigation

Inscrivez-vous gratuitement
pour pouvoir participer, suivre les réponses en temps réel, voter pour les messages, poser vos propres questions et recevoir la newsletter

Tableaux - Graphiques - Images - Flottants Discussion :

Positionnement figure-text sur un ensemble de plusieurs pages


Sujet :

Tableaux - Graphiques - Images - Flottants

  1. #1
    Candidat au Club
    Homme Profil pro
    Étudiant
    Inscrit en
    Juin 2015
    Messages
    4
    Détails du profil
    Informations personnelles :
    Sexe : Homme
    Localisation : Suède

    Informations professionnelles :
    Activité : Étudiant

    Informations forums :
    Inscription : Juin 2015
    Messages : 4
    Points : 4
    Points
    4
    Par défaut Positionnement figure-text sur un ensemble de plusieurs pages
    Bonsoir à tous,

    Toujours un peu débutant en Latex, je cherche à imposer une suite texte-figure sans vraiment y parvenir. Voici le code que j'utilise et le résultat que j'obtiens est en pièce jointe.
    Toute la partie en latin n'est pas à modifier et représente une partie fixe de mon document. Mon problème est que les phrases Ici je voudrais mettre ma phrase numero 1 et Ici je voudrais mettre ma phrase numero 2 apparaissent sur la même page et à la suite de Ici mon paragraphe d'une ou deux lignes. J'aimerais que la structure soit la même que dans le code c'est à dire que l'ensemble de figures carre 1, 2 et 3 soit sur une nouvelle page à la suite du paragraphe d'une ou deux lignes, que la phrase numéro 1 apparaisse juste avant la figure 4 carré noir 4, que la phrase numéro 2 apparaisse entre figure 4 carre 4 et figure 5 carre 5 .
    J'ai essayé d'imposer une nouvelle page après le paragraphe d'une ou deux lignes mais cette nouvelle page contient seulement les phrases numéro 1 et 2. Les figures carre 1, 2 et 3 sont quant à elles sur une autre page et les figures carre 4 et 5 sont sur encore une autre page.
    J'ai également essayé de mettre la phrase 1 dans l'environnement de la figure carre 4 et la phrase 2 dans l'environnement de la figure carre 5. Le résultat est dans le bon ordre mais pas avec une belle présentation comme on pourrait en avoir dans un environnement texte normal et je n'aime pas que le texte soit dépendant de la figure.

    J'espère que la description est claire, la pièce jointe est supprimée si elle n'est pas utilisée donc n'hésitez pas à me la faire recharger dans le post.
    Merci pour les pistes et idées.

    Code : Sélectionner tout - Visualiser dans une fenêtre à part
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    59
    60
    61
    62
    63
    64
    65
    66
    67
    68
    69
    70
    71
    72
    73
    74
    75
    76
    77
    78
    79
    80
    81
    82
    83
    84
    85
    86
    87
    88
    89
    90
    91
    92
     
    \documentclass[11pt,openany]{report}
     
    \usepackage{siunitx} %--------------------- Provides the \SI{}{} and \si{} command for typesetting SI units
    \usepackage{graphicx} %-------------------- Required for the inclusion of images
    \usepackage{natbib} %---------------------- Required to change bibliography style to APA
    \usepackage{amsmath} %--------------------- Required for some math elements 
    \usepackage{amsthm}
    \usepackage{graphicx}
    \usepackage[a4paper,left=2cm,right=2cm,top=2cm,bottom=2cm]{geometry}
    \usepackage{color}
    \usepackage{textgreek}
    \usepackage{subfigure}
    \usepackage{titlesec}
     
    \titleformat{\chapter}[hang]
    	{\scshape\bfseries\fontfamily{bch}\selectfont}
    	{\fontsize{30pt}{0pt}\selectfont\thechapter}
      {5pt}
      {\Large}
     
    	\AtBeginDocument{\renewcommand{\chaptermark}[1]{\markboth{#1}{}}}
     
    	\titlespacing*{\chapter}{0pt}{0pt}{15pt}
     
    \setlength\parindent{0pt} %---------------- Removes all indentation from paragraphs
     
    \renewcommand{\labelenumi}{\alph{enumi}.} % Make numbering in the enumerate environment by letter rather than number (e.g. section 6)
    \newcommand{\HRule}{\rule{\linewidth}{0.5mm}}
     
    \begin{document}
    Non ergo erunt homines deliciis diffluentes audiendi, si quando de amicitia, quam nec usu nec ratione habent cognitam, disputabunt. Nam quis est, pro deorum fidem atque hominum! qui velit, ut neque diligat quemquam nec ipse ab ullo diligatur, circumfluere omnibus copiis atque in omnium rerum abundantia vivere? Haec enim est tyrannorum vita nimirum, in qua nulla fides, nulla caritas, nulla stabilis benevolentiae potest esse fiducia, omnia semper suspecta atque sollicita, nullus locus amicitiae.
     
    Quam ob rem vita quidem talis fuit vel fortuna vel gloria, ut nihil posset accedere, moriendi autem sensum celeritas abstulit; quo de genere mortis difficile dictu est; quid homines suspicentur, videtis; hoc vere tamen licet dicere, P. Scipioni ex multis diebus, quos in vita celeberrimos laetissimosque viderit, illum diem clarissimum fuisse, cum senatu dimisso domum reductus ad vesperum est a patribus conscriptis, populo Romano, sociis et Latinis, pridie quam excessit e vita, ut ex tam alto dignitatis gradu ad superos videatur deos potius quam ad inferos pervenisse.
     
    Post hanc adclinis Libano monti Phoenice, regio plena gratiarum et venustatis, urbibus decorata magnis et pulchris; in quibus amoenitate celebritateque nominum Tyros excellit, Sidon et Berytus isdemque pares Emissa et Damascus saeculis condita priscis.
     
    Ideoque fertur neminem aliquando ob haec vel similia poenae addictum oblato de more elogio revocari iussisse, quod inexorabiles quoque principes factitarunt. et exitiale hoc vitium, quod in aliis non numquam intepescit, in illo aetatis progressu effervescebat, obstinatum eius propositum accendente adulatorum cohorte.
     
    Nam sole orto magnitudine angusti gurgitis sed profundi a transitu arcebantur et dum piscatorios quaerunt lenunculos vel innare temere contextis cratibus parant, effusae legiones, quae hiemabant tunc apud Siden, isdem impetu occurrere veloci. et signis prope ripam locatis ad manus comminus conserendas denseta scutorum conpage semet scientissime praestruebant, ausos quoque aliquos fiducia nandi vel cavatis arborum truncis amnem permeare latenter facillime trucidarunt.
     
    Altera sententia est, quae definit amicitiam paribus officiis ac voluntatibus. Hoc quidem est nimis exigue et exiliter ad calculos vocare amicitiam, ut par sit ratio acceptorum et datorum. Divitior mihi et affluentior videtur esse vera amicitia nec observare restricte, ne plus reddat quam acceperit; neque enim verendum est, ne quid excidat, aut ne quid in terram defluat, aut ne plus aequo quid in amicitiam congeratur.
     
    Duplexque isdem diebus acciderat malum, quod et Theophilum insontem atrox interceperat casus, et Serenianus dignus exsecratione cunctorum, innoxius, modo non reclamante publico vigore, discessit.
     
    Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque solvitur sexus.
     
    Quid enim tam absurdum quam delectari multis inanimis rebus, ut honore, ut gloria, ut aedificio, ut vestitu cultuque corporis, animante virtute praedito, eo qui vel amare vel, ut ita dicam, redamare possit, non admodum delectari? Nihil est enim remuneratione benevolentiae, nihil vicissitudine studiorum officiorumque iucundius.
     
    Quid enim tam absurdum quam delectari multis inanimis rebus, ut honore, ut gloria, ut aedificio, ut vestitu cultuque corporis, animante virtute praedito, eo qui vel amare vel, ut ita dicam, redamare possit, non admodum delectari? Nihil est enim remuneratione benevolentiae, nihil vicissitudine studiorum officiorumque iucundius.
     
    Alii summum decus in carruchis solito altioribus et ambitioso vestium cultu ponentes sudant sub ponderibus lacernarum, quas in collis insertas cingulis ipsis adnectunt nimia subtegminum tenuitate perflabiles, expandentes eas crebris agitationibus maximeque sinistra, ut longiores fimbriae tunicaeque perspicue luceant varietate liciorum effigiatae in species animalium multiformes.
     
    \section{Nouvelle section}
     
    Ici mon petit paragraphe d'une ou deux lignes Ici mon petit paragraphe d'une ou deux lignes Ici mon petit paragraphe d'une ou deux lignes Ici mon petit paragraphe d'une ou deux lignes
     
    \begin{figure}[p]
    	\begin{center}
    		\includegraphics[width=9cm]{carre_noir.PNG}
            \caption{Carre noir 1}
        \end{center}    
    	\begin{center}
            \centering
            \includegraphics[width=9cm]{carre_noir.PNG}
            \caption{Carre noir 2}
    	   	\end{center}
    	\begin{center}
            \includegraphics[width=9cm]{carre_noir.PNG}
            \caption{Carre noir 3}
    	\end{center}
    \end{figure}
     
    Ici je voudrais mettre ma phrase numero 1.
     
    \begin{figure}[h]
    		\begin{center}
    			\includegraphics[width=9cm]{carre_noir.PNG}
    		\end{center}
    		\caption{Carre noir 4}
    	\end{figure}
     
    Ici je voudrais mettre ma phrase numero 2.
     
    	\begin{figure}[h]
    			\begin{center}
    			\includegraphics[scale=0.5]{carre_noir.PNG}
    			\end{center}
    			\caption{Carre noir 5}
    	\end{figure}
     
    \end{document}
    Images attachées Images attachées

Discussions similaires

  1. Question sur un load de plusieurs pages SWF
    Par Coby11 dans le forum ActionScript 3
    Réponses: 2
    Dernier message: 06/09/2010, 12h47
  2. Positionner un texte sur une image
    Par Ryoko dans le forum Mise en page CSS
    Réponses: 5
    Dernier message: 19/06/2008, 11h22
  3. mettre un copyright sur l'ensemble de mes pages rapidemment?
    Par coco-la-bille dans le forum Général JavaScript
    Réponses: 2
    Dernier message: 16/02/2006, 10h57
  4. Réponses: 2
    Dernier message: 21/09/2005, 13h18
  5. Positionnement de texte sur une image
    Par inddzen dans le forum Windows
    Réponses: 2
    Dernier message: 08/08/2005, 13h22

Partager

Partager
  • Envoyer la discussion sur Viadeo
  • Envoyer la discussion sur Twitter
  • Envoyer la discussion sur Google
  • Envoyer la discussion sur Facebook
  • Envoyer la discussion sur Digg
  • Envoyer la discussion sur Delicious
  • Envoyer la discussion sur MySpace
  • Envoyer la discussion sur Yahoo